Zamknij

Gadżety reklamowe ? jak się je znakuje?

00:00, 19.12.2017 materiał partnera
Skomentuj Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

Z pewnością wchodząc do sklepu czy punktu usługowego nie raz miałeś okazję spotkać się z różnego rodzaju gadżetami reklamowymi. Jednak czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, w jaki sposób takie gadżety są przygotowywane? Jak je się znakuje, by oznakowanie było wyraźne i pozostawało długo na wybranym przedmiocie?

Co trzeba przygotować, jeśli chce się zlecić znakowanie produktu?

Przed zleceniem znakowania produktu, należy wybrać gadżet reklamowy, który będzie nam służył do promocji. Większość firm, które znakują produkty reklamowe ma w swojej ofercie szeroki wybór tego rodzaju gadżetów – do prostych długopisów za kilkadziesiąt groszy, po zestawy prezentowe, parasolki, porcelanę i zegary. Wiele przykładów oryginalnych gadżetów reklamowych można znaleźć na stronie inspirion.pl.

Po wybraniu i zamówieniu gadżetów reklamowych należy przygotować plik graficzny, który przesyła się do firmy wykonującej znakowanie. Plik z grafiką przedstawiającą logo oraz nazwę firmy, ewentualnie dodatkowe elementy musi być zapisany w odpowiednim formacie i mieć oznaczenie kolorystyczne wymagane przez firmę. Z reguły przedsiębiorstwa specjalizujące się w tego rodzaju usługach umieszczają na stronach internetowych dokładne wytyczne dotyczące wymagań pliku graficznego przy poszczególnych rodzajach znakowania. Przygotowanie grafiki zgodnie z tymi wytycznymi pozwala na szybką realizację zamówienia. W innych przypadkach plik często wraca do poprawki, co może wydłużyć czas oczekiwania na dostawę oznakowanych produktów promocyjnych.

Jak powstaje oznakowanie na gadżetach reklamowych?

Metodę znakowania produktu wybiera się przede wszystkim pod względem materiału, z jakiego jest on zrobiony. Dobrze dobrana metoda powoduje, że oznakowanie jest trwałe i jednoczenie nie niszczy powierzchni przedmiotu. Do najczęściej stosowanych metod znakowania produktów reklamowych należy zaliczyć:

  • druk transferowy;
  • tampodruk;
  • sitodruk;
  • grawerowanie;
  • druk bezpośredni;
  • sublimację;
  • fototransfer.
(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%