Zamknij

Audytor wewnętrzny

Nr oferty: StPr/24/0890Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Józefa Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1. wykonywanie określonych zadań audytowych (zapewniających i doradczych oraz czynności sprawdzających); 2. uzgodnienie zadań audytowych do przeprowadzenia do końca roku 2024 określonych w planie audytu na rok 2024; 3. zrealizowanie uzgodnionych zadań audytowych za rok 2024 i monitorowanie realizacji wydanych zaleceń; 4. opracowywanie planu audytu wewnętrznego jednostki na kolejne lata oraz sporządzanie sprawozdań z wykonania planu audytu wewnętrznego jednostki w kolejnych latach; 5. badanie i ocena funkcjonowania systemu kontroli zarządczej; 6. opracowanie i aktualizowanie wewnętrznych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem audytu wewnętrznego w jednostce; 7. zidentyfikowanie obszarów ryzyka i sporządzenie analizy ryzyka; 8. przeprowadzanie rocznej samooceny funkcjonowania
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • Audytor wewnętrzny
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania niezbędne (formalne) : 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. wykształcenie wyższe 5. stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków; 6. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego. Szczegóły oferty : https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-siedlcach-audytor-wewnetrzny
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Zakład Karny w Siedlcach
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Józefa Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu: Dorota Miszta
      Numer telefonu: 605240852
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane pracą proszone są o dostarczenie dokumentacji osobiście lub drogą pocztową do dnia 15 maja 2024 roku na adres: Zakład Karny w Siedlcach ul. Piłsudskiego 47 08-110 Siedlce Szczegóły oferty: https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zakla
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
      1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, 9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.), danych, o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt. ustawy, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8, 10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, 11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą. 12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony. Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172,ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-pelnomocnika-ds-ochrony-informacji-niejawnych-.html
      StPr/24/1009
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 3 240 PLN

      Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń oraz budynków, nadzór nad usługami serwisów zewnętrznych z zakresie budynków oraz parku maszynowego. Udział w przeglądach oraz modernizacjach maszyn i urządzeń.
      StPr/24/1010
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      Budowa linii napowietrznych, budowa linii kablowych ziemnych, montaż instalacji elektrycznych wewnątrz budynków (praca w obrębie powiatu siedleckiego - siedziba firmy Skórzec).
      StPr/24/1013
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

      Dokonywanie konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej. Usuwanie skutków awarii instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnątrznej i zewnętrznej. Nadzór nad poprawną pracą agregatu prądotwórczego w razie zaników prądu z sieci miejskiej. Drobne naprawy sprzętu elektrycznego. Możliwa praca w systemie 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00 lub od 7.00 do 15.00
      StPr/24/1014
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
      StPr/24/1015
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja programu obróbczego zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa urządzeń pomiarowych w celu analizy powykonawczej detalu. Praca od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3-zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22.00-06.00. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowa o pracę.
      StPr/24/1016
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 do 30 PLN

      Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów; identyfikacja i analiza problemów związanych z poziomem jakości wyrobó; prowadzenie działań korygujących; rozpatrywanie reklamacji od klientów; uczestnictwo w audytach; prowadzenie procesu reklamacji od dostawców; usprawnianie procesów i procedur operacyjnych; prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji jakościowej.
      StPr/24/1017
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
      StPr/24/0996
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN

      Diagnostyka i naprawa usterek elektromechanicznych pojazdów samochodowych.
      StPr/24/0997
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - Dekorowaniem słodkości zgodnie z naszymi standardami - Przygotowywanie, wypiekanie ciast - Produkcją kremów - Utrzymywaniem porządku oraz czystości w pracowni cukierniczej - Przyjmowanie dostawy Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 - ilość godzin w miesiącu do ustalenia. Czasami praca zmianowa (również w weekendy). Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
      StPr/24/0998
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN