Zamknij

Pracownik produkcji drobiarskiej

Nr oferty: StPr/24/0891Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Proste prace przy przetwórstwie drobiu, rozbiór tuszek drobiowych, kalibrowanie, układanie towarów oraz przygotowanie do wydania z magazynu w postaci przesyłki, sortowanie, pakowanie wg ustalonego schematu, etykietowanie. Praca trzyzmianowa w niskich temperaturach w godzinach od 06.00 do 06.00, również w dni wolne ustawowo.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 19.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: gotowość do pracy w niskich temperaturach, gotowość do pracy trzyzmianowej oraz w dni wolne ustawowo, ogólna sprawność fizyczna, gotowość do wyrobienia badań sanitarno epidemiologicznych
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: kontakt przez PUP
    Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
    Adres: Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowiecki
    Osoba do kontaktu: Jerzy Kryński
    Numer telefonu: 257943844
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Brak danych.
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, 9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.), danych, o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt. ustawy, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8, 10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, 11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą. 12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony. Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172,ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-pelnomocnika-ds-ochrony-informacji-niejawnych-.html
    StPr/24/1009
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 3 240 PLN

    Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń oraz budynków, nadzór nad usługami serwisów zewnętrznych z zakresie budynków oraz parku maszynowego. Udział w przeglądach oraz modernizacjach maszyn i urządzeń.
    StPr/24/1010
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Budowa linii napowietrznych, budowa linii kablowych ziemnych, montaż instalacji elektrycznych wewnątrz budynków (praca w obrębie powiatu siedleckiego - siedziba firmy Skórzec).
    StPr/24/1013
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

    Dokonywanie konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej. Usuwanie skutków awarii instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnątrznej i zewnętrznej. Nadzór nad poprawną pracą agregatu prądotwórczego w razie zaników prądu z sieci miejskiej. Drobne naprawy sprzętu elektrycznego. Możliwa praca w systemie 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00 lub od 7.00 do 15.00
    StPr/24/1014
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
    StPr/24/1015
    data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja programu obróbczego zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa urządzeń pomiarowych w celu analizy powykonawczej detalu. Praca od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3-zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22.00-06.00. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowa o pracę.
    StPr/24/1016
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 do 30 PLN

    - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
    StPr/24/0996
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN

    Diagnostyka i naprawa usterek elektromechanicznych pojazdów samochodowych.
    StPr/24/0997
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    - Dekorowaniem słodkości zgodnie z naszymi standardami - Przygotowywanie, wypiekanie ciast - Produkcją kremów - Utrzymywaniem porządku oraz czystości w pracowni cukierniczej - Przyjmowanie dostawy Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 - ilość godzin w miesiącu do ustalenia. Czasami praca zmianowa (również w weekendy). Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
    StPr/24/0998
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN

    Prace budowlane przy budowach przemysłowych (praca w promieniu 60 km od Domanic).
    StPr/24/0999
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 30 do 35 PLN