Zamknij

Kierownik księgowości

Nr oferty: StPr/24/0918Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Pełnienie funkcji kierowniczych w dziale księgowości (nadzór merytoryczny i organizacyjny) ze wsparciem Głównej księgowej; nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych; monitorowanie i analizowanie rachunków księgowych; kontrola dokumentów i procedur pod kątem ich zgodności z przepisami podatkowymi oraz regulacjami zawartymi w ustawie o rachunkowości oraz polityce rachunkowej firmy; udział w przygotowywaniu sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, audytu, banków oraz innych instytucji zewnętrznych; przygotowanie okresowych i rocznych deklaracji podatkowych Spółki przedkładanych do akceptacji Głównej księgowej; współpraca z audytorami i konsultantami podatkowymi w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa składanych deklaracji i sprawozdań; udział i wsparcie Głównej księgowej w księgowym zamknięciem roku i przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego w tym bezpośrednia współpraca z audytorem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomia
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: - min. 2 lata doświadczenia na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierowniczym w zespole finansowym; - wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse i rachunkowość, ekonomia, poszerzone o specjalistyczne kursy w zakresie księgowym; - dobra znajomość i umiejętność interpretowania i praktycznego stosowania przepisów ustawy o rachunkowości, krajowych standardów rachunkowości i prawa podatkowego; - umiejętność prowadzenia pełnych ksiąg rachunkowych; - dokładność, komunikatywność, pro aktywność w działaniu; - samodzielność, poczucie odpowiedzialności za swoje stanowisko; - dobra znajomość pakietu MS Office (Excel); - mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL; - gotowość do pracy stacjonarnie w Siedlcach
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: "ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowie
    Osoba do kontaktu: Kamila Kopeć
    Numer telefonu: 693894871
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV zawierające klauzulę " Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ASAJ Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby bieżącej i przyszłych rekrutacji".
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
    1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, 9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.), danych, o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt. ustawy, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8, 10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, 11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą. 12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony. Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172,ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-pelnomocnika-ds-ochrony-informacji-niejawnych-.html
    StPr/24/1009
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 3 240 PLN

    Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń oraz budynków, nadzór nad usługami serwisów zewnętrznych z zakresie budynków oraz parku maszynowego. Udział w przeglądach oraz modernizacjach maszyn i urządzeń.
    StPr/24/1010
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Budowa linii napowietrznych, budowa linii kablowych ziemnych, montaż instalacji elektrycznych wewnątrz budynków (praca w obrębie powiatu siedleckiego - siedziba firmy Skórzec).
    StPr/24/1013
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

    Dokonywanie konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej. Usuwanie skutków awarii instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnątrznej i zewnętrznej. Nadzór nad poprawną pracą agregatu prądotwórczego w razie zaników prądu z sieci miejskiej. Drobne naprawy sprzętu elektrycznego. Możliwa praca w systemie 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00 lub od 7.00 do 15.00
    StPr/24/1014
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
    StPr/24/1015
    data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja programu obróbczego zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa urządzeń pomiarowych w celu analizy powykonawczej detalu. Praca od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3-zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22.00-06.00. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowa o pracę.
    StPr/24/1016
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 do 30 PLN

    Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów; identyfikacja i analiza problemów związanych z poziomem jakości wyrobó; prowadzenie działań korygujących; rozpatrywanie reklamacji od klientów; uczestnictwo w audytach; prowadzenie procesu reklamacji od dostawców; usprawnianie procesów i procedur operacyjnych; prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji jakościowej.
    StPr/24/1017
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
    StPr/24/0996
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN

    Diagnostyka i naprawa usterek elektromechanicznych pojazdów samochodowych.
    StPr/24/0997
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    - Dekorowaniem słodkości zgodnie z naszymi standardami - Przygotowywanie, wypiekanie ciast - Produkcją kremów - Utrzymywaniem porządku oraz czystości w pracowni cukierniczej - Przyjmowanie dostawy Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 - ilość godzin w miesiącu do ustalenia. Czasami praca zmianowa (również w weekendy). Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
    StPr/24/0998
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 27,7 PLN