Zamknij

Specjalista ds. inwestycji i remontów

Nr oferty: StPr/24/0944Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: - Działania związane z budową, modernizacją i remontem mienia Uczelni, - Przygotowywanie zestawień materiałów do zamówienia oraz sprzętów, - Nadzorowanie realizacji inwestycji oraz koordynacja działania wykonawców z nadzorem inwestorskim, projektantem oraz innymi podmiotami uczestniczącymi w procesie budowlanym, - Wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem i zawieraniem umów w zakresie przydzielonych do prowadzenia zadań inwestycyjnych, - Opracowywanie kosztorysów na roboty inwestycyjne oraz weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców, - Odbiory inwestycji wraz z weryfikacją obmiarów. Po wskazanym okresie zatrudnienia istnieje możliwość dłuższej współpracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: budownictwo
    Uprawnienia:
    • prawo jazdy kat. B
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo
        Uprawnienia:
        • obsługa programu Auto CAD
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: znajomość przepisów Prawa budowlanego, umiejętność sporządzania kosztorysów ofertowych, mile widziana umiejętność pracy w Auto-CAD
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: Akademia Nauk Stosowanych Mazovia
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: Sokołowska 161, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
          Osoba do kontaktu: Małgorzata Oleszkiewicz
          Numer telefonu: 512 326 558
          E-mail: [email protected]
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: CV, oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
          1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, 9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.), danych, o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt. ustawy, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8, 10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, 11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą. 12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony. Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172,ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-pelnomocnika-ds-ochrony-informacji-niejawnych-.html
          StPr/24/1009
          data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
          wynagrodzenie od od 3 240 PLN

          Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń oraz budynków, nadzór nad usługami serwisów zewnętrznych z zakresie budynków oraz parku maszynowego. Udział w przeglądach oraz modernizacjach maszyn i urządzeń.
          StPr/24/1010
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 5 000 PLN

          Budowa linii napowietrznych, budowa linii kablowych ziemnych, montaż instalacji elektrycznych wewnątrz budynków (praca w obrębie powiatu siedleckiego - siedziba firmy Skórzec).
          StPr/24/1013
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

          Dokonywanie konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej. Usuwanie skutków awarii instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnątrznej i zewnętrznej. Nadzór nad poprawną pracą agregatu prądotwórczego w razie zaników prądu z sieci miejskiej. Drobne naprawy sprzętu elektrycznego. Możliwa praca w systemie 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00 lub od 7.00 do 15.00
          StPr/24/1014
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 5 000 PLN

          - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
          StPr/24/1015
          data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja programu obróbczego zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa urządzeń pomiarowych w celu analizy powykonawczej detalu. Praca od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3-zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22.00-06.00. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowa o pracę.
          StPr/24/1016
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 27,7 do 30 PLN

          Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów; identyfikacja i analiza problemów związanych z poziomem jakości wyrobó; prowadzenie działań korygujących; rozpatrywanie reklamacji od klientów; uczestnictwo w audytach; prowadzenie procesu reklamacji od dostawców; usprawnianie procesów i procedur operacyjnych; prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji jakościowej.
          StPr/24/1017
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 5 000 PLN

          - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
          StPr/24/0996
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 27,7 PLN

          Diagnostyka i naprawa usterek elektromechanicznych pojazdów samochodowych.
          StPr/24/0997
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          - Dekorowaniem słodkości zgodnie z naszymi standardami - Przygotowywanie, wypiekanie ciast - Produkcją kremów - Utrzymywaniem porządku oraz czystości w pracowni cukierniczej - Przyjmowanie dostawy Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 - ilość godzin w miesiącu do ustalenia. Czasami praca zmianowa (również w weekendy). Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
          StPr/24/0998
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 27,7 PLN